woensdag 12 juli 2017

Mini album Seashore

Voor een opdracht heb ik 3 mini albums op ATC formaat gemaakt.
Zal ze in 3 verschillende berichten laten zien.
Dit naar een idee van Alexandra M, haar uitwerkingen zijn op YouTube te vinden.
 
Dit is de eerste:
Deze is voor een kraamcadeautje.
Er kunnen kleine foto's ingeplakt worden.
 
 
Onderstaande foto is de voorkant.

 
 
Hier een kijk in de bovenkant
 
 
De eerste pagina.
Er zitten 3 linker en 3 rechter pagina's met tab's in.
In elke pagina zit een inner tab, een pocket met tag aan de achterkant van de pagina en onderaan de pagina nog een flap.
 met tab.

 
Hier met open flap en de inner tab uitstekend

 
Links de pocket met de tag
 
 
De mooie details van het papier.
 
 
De laatste pagina, ook de binnenkant is beplakt.



Voor dit project heb ik de volgende materialen gebruikt
 
Grijsboard 2 mm
Wit linnen cardstock
Brons slotje
 

 
 
Dit project doet mee met de volgende challenges;
 
Paper Play Sketches and Color Challenges - Color challenge - Red, White and Blue tot 18 juli 2017

Cards und More - Anything with summer - tot 9 augustus 10.00 uur

AnMaCreatief - Zomer - tot 31 juli 18.00 uur

Cards & Scrap - Zomer - tot 31 juli



4 opmerkingen:

  1. Wat een werk Renate, maar wat ziet het er geweldig mooi uit! Ik moet dot zeker ook eens goed bekijken, want ik ben met een album bezig... al een jaar en ik kom maar niet verder.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute! Thanks for sharing at Paper Play Sketches.
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at Paper Play Sketches, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow, what a amazing work! Thanks for sharing at Cards und More Challenge - DT Janine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...