maandag 10 juli 2017

Mini Album

De afgelopen tijd heb ik niet veel gepost, toch heb ik niet stil gezeten.
Ben bezig geweest met een mini album. Dit naar een idee van Alexandra M
Zij laat op You Tube zien hoe ze deze mini albums maakt.
De moeite waard om eens bij haar te kijken.

Heb nog foto's van het mini album gemaakt, plaats ze hieronder. Had begrepen dat het filmpje niet voor iedereen zichtbaar is.

De voorkant

 
De eerste 2 pagina's

 
Op deze foto zijn de flap uitgeklapt en de inner tab heb ik iets naar boven gehaald

 
Aan de achterkant van de pagina's zit nog een pocket met een tag

 
Dit zijn de laatste 2 van de 6 pagina tellende album

 
De binnenkant, ook netjes beplakt me design papier.



Op onderstaand filmpje zie je mijn uitwerking.


Na de zomervakantie willen mijn vriendin en ik graag workshops geven om dit boekje te maken.
De voorbereidingen zijn in volle gang.
 
 
 
De volgende materialen heb ik hier voor gebruikt:
 
Kraft
Grijsboard
 
 
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...